Backoffice Overstapservice

Zonder gedoe. Zonder kleine lettertjes.

Overstappen van backoffice partner is eenvoudiger dan je denkt

Met onze Overstapservice zorgen we ervoor dat je relatief eenvoudig en snel overstapt naar een betrouwbare en kwalitatieve partner. Jij en je medewerkers staan op elk moment van het proces centraal. 

Soepel en snel overstappen

Bij Anderz vinden we dat ondernemers zich volledig moeten kunnen concentreren op hun kernactiviteiten. Zonder administratief of juridisch gedoe. Ook als het gaat om de overstap naar een nieuw verloningsbedrijf. Stap je over naar Anderz, dan kun je rekenen op onze Overstapservice.

Zo werkt overstappen bij Anderz

Wij zorgen ervoor dat je bijna niets zelf hoeft te doen voor de overstap. We bieden je kosteloze begeleiding en zorgen ervoor dat je administratie volledig en efficiënt wordt opgezet, waardoor je een vlotte start maakt.

Stap 1: Neem contact met ons op.

Stap 2: We analyseren en controleren je gehele medewerkersbestand.

Stap 3: We controleren alle loonstroken en filteren eventuele fouten eruit, zodat we de juiste beginstanden kunnen overnemen.

Stap 4: We ondersteunen je met het verkrijgen van de juiste documenten richting je huidige payroll-leverancier en de communicatie richting medewerkers.

Stap 5: We verwerken alle benodigde gegevens in ons systeem in.

Stap 6: We verwelkomen je medewerkers. De overstap is een feit.

 

​Hier stopt het bij veel backoffice leveranciers.
Niet bij ons.

Stap 7: Een van onze professionals komt langs om uit te leggen hoe onze software precies werkt. Als je wilt, trainen we je medewerkers zodat ze goed aan de slag kunnen. Dat kan bij ons op kantoor, maar natuurlijk ook bij jou.

Communicatie met je flexkrachten

De overstap is pas een succes als jij en de flexkrachten tevreden zijn. Daarom is het van belang om je flexkrachten helder te informeren over de veranderingen. We ondersteunen je hierbij met duidelijke informatie voor je medewerkers. Je vaste contactpersoon geeft je flexkrachten uitleg over hun nieuwe contract, de loonstrook en onze efficiënte werkwijze.

En hierna...

Na de overstap ben je ervan verzekerd dat je het juridisch werkgeverschap hebt ondergebracht bij een deskundige, betrouwbare partner die jou verder helpt. We nemen gelijk administratieve, financiële en juridische werkgeverstaken en risico’s van je over. Wat wij vanaf dan doen:

  • Nettolonen uitbetalen
  • Premies en loonbelastingen afdragen
  • Loonkosten voorfinancieren
  • Loonstroken verstrekken
  • Ziek- en betermeldingen verwerken
  • Doorbetaling bij ziekte

Na de overstap kun jij...

Je weer helemaal richten op je corebusiness. Via je persoonlijke portal heb je inzicht in de dossiers en vind je alle actuele gegevens van je flexkrachten, de contracten en de urenverwerking. Onze collega’s staan ook dan altijd voor je flexkrachten klaar bij vragen of onduidelijkheden.

Vandaag nog overstappen?


Dit is hét moment om over te stappen. Kies je voor Anderz, dan kies je voor kwaliteit en professionaliteit. En daardoor ook voor de beste prijs. 

Neem contact met ons op

Nieuwsbrief


Op zoek naar de meest actuele informatie, recent nieuws en inspiratie over de flexbranche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Met exclusieve interviews en waardevolle tips. Daarmee werken we samen met jou aan een stevige arbeidsmarkt.

Schrijf je vandaag nog in