Zo werkt overstappen bij Anderz
Wij zorgen ervoor dat je bijna niets zelf hoeft te doen voor de overstap. We bieden je kosteloze begeleiding en zorgen ervoor dat je administratie volledig en efficiënt wordt opgezet, waardoor je een vlotte start maakt.
Stap 1: Neem contact met ons op.
Stap 2: We analyseren en controleren je gehele medewerkersbestand.
Stap 3: We controleren alle loonstroken en filteren eventuele fouten eruit, zodat we de juiste beginstanden kunnen overnemen.
Stap 4: We ondersteunen je met het verkrijgen van de juiste documenten richting je huidige payroll-leverancier en de communicatie richting medewerkers.
Stap 5: We verwerken alle benodigde gegevens in ons systeem in.
Stap 6: We verwelkomen je medewerkers. De overstap is een feit.
Hier stopt het bij veel backoffice leveranciers.
Niet bij ons.
Stap 7: Een van onze professionals komt langs om uit te leggen hoe onze software precies werkt. Als je wilt, trainen we je medewerkers zodat ze goed aan de slag kunnen. Dat kan bij ons op kantoor, maar natuurlijk ook bij jou.