Onze vertrouwde aanpak
1. OVERSTAPSERVICE
Overstappen naar Anderz regelen we helemaal voor je. Met onze Backoffice Overstapservice zorgen we ervoor dat je hele administratie op orde komt. We richten de frontoffice voor je in.
2. PERSOONLIJKE UITLEG EN TRAINING
Een van onze professionals komt langs om uit te leggen hoe onze software precies werkt. Als je wilt, trainen we je medewerkers zodat ze goed aan de slag kunnen. Dat kan bij ons op kantoor, maar natuurlijk ook bij jou.
3. MATCHEN
Zelf de kandidaat vinden of via ons netwerk, het kan allemaal. Als klant maak je gratis gebruik van Anderz for Jobs. Daarmee gaan we samen op zoek naar de perfecte kandidaat
4. PLAATSING
Nadat je alle benodigde gegevens van de klant en flexwerker makkelijk hebt verzameld met onze formulieren, wordt alles automatisch ingeladen in je eigen portal. Daarna maak je eenvoudig een plaatsing in de portal.
5. CONTRACT EN UREN
We doen een kredietcheck bij de klant en controleren de plaatsing. Daarna sturen we de contracten namens jou op naar de klant voor digitale ondertekening. Vervolgens sturen we de inlogcodes voor het urenportaal. Daar kunnen gewerkte uren en reiskosten online worden gedeclareerd.
6. VERLONEN EN MARGES UITBETALEN
Na de declaratie verlonen we de flexwerkers, sturen de loonstroken en factureren je klanten. Wekelijks betalen we aan jou de marge uit, daarvoor ontvang je van ons een creditfactuur.