Voor veel mensen eerder een last dan een lust, voor mij niet: de administratie. Bij Anderz verzorg ik de totale financiële administratie. Ik zorg ervoor dat de financiële administratie en het debiteurenbeheer iedere maand kloppend en up-to-date is en verzorg de aangiftes. Daarbij vind ik het heerlijk om te puzzelen en ingewikkelde vraagstukken op te lossen. Met mijn maandelijkse financiële rapportages kunnen we als organisatie sturing en richting geven. Koers bepalen, daar draag ik graag aan bij. Ik kom uit de accountancybranche en werkte bij verschillende accountancykantoren. Die ervaring komt bij Anderz goed van pas.
“Als je dan toch van plan bent om te gaan denken, denk dan groot.”
Kwaliteit, maatwerk en persoonlijke aandacht staan hoog in het vaandel bij Anderz, en dat past goed bij mij. Verder hebben we een ontzettend leuk team. We werken hard, maar hebben ook veel plezier met elkaar. Naast mijn werk ben ik moeder van twee prachtige kinderen. Dat is soms best druk, maar ik geniet er volop van. Drukte past mij wel, ook in het werk bij Anderz. Als ik na een drukke werkdag de administratie toch weer helemaal netjes heb afgewerkt, heb ik een topdag!
Neem gerust contact met mij op: