Directeur/oprichter

Hallo, ik ben Fatima

Toen ik Anderz oprichtte, was ik vastbesloten het anders te gaan doen. Mensen écht verder helpen en verbinden. Die intentie heb ik nog steeds. Inleven in onze klanten staat centraal in alles wat we doen. Daardoor kunnen we snel schakelen en bouwen we mooie relaties op. Mijn ervaring als NEN-inspecteur helpt daar goed bij. Voor ieder probleem of obstakel is een oplossing en die ligt soms dichterbij dan je denkt.

“Onze klanten zijn meer onze collega’s, dat waardeer ik enorm.”

Naast klantcontact en aansturing van het team focus ik me op de continue doorontwikkeling van Anderz als organisatie. Wat kan beter, efficiënter of effectiever? Dat betekent ook blijven investeren in onze klanten. Wat overigens lang niet altijd klanten ‘zijn’. Van beide kanten zien we elkaar meer als collega’s en dat waardeer ik enorm. Ik ben trots op ons hechte team. Stuk voor stuk professionals die gáán voor onze klanten, en elkaar. Niet voor niks dat we elkaar geregeld opzoeken buiten het werk, voor een gezellig hapje en drankje. Leuke gesprekken met klanten en collega’s die zeggen fijn gewerkt te hebben; dáár word ik blij van!

Neem gerust contact met mij op:

Backoffice uitbesteden?


We gáán voor onze klanten. Dat zie, merk en voel je. En juist dat gevoel laat zich lastig in woorden omschrijven.
Dat moet je … voelen.

Neem contact met ons op

Nieuwsbrief


Op zoek naar de meest actuele informatie, recent nieuws en inspiratie over de flexbranche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Met exclusieve interviews en waardevolle tips. Daarmee werken we samen met jou aan een stevige arbeidsmarkt.

Schrijf je vandaag nog in