Anderz in gesprek met...

2021-02-25 10:30:00

De lente staat om de hoek en dus een mooi moment om te evalueren, vinden we zelf. Dit doen we niet alleen regelmatig als team, maar ook graag met onze partners. Het is goed om eens in de zoveel tijd met elkaar te bespreken wat er goed gaat en wat er misschien minder goed gaat of waar nog ruimte is voor verbetering. Ruimte voor verbetering is er tenslotte altijd!

Gaia belde dit keer met klant Chahir, om zijn visie op onze samenwerking te horen. Wat hij heel sterk vindt van ons, dat we zo nu en dan eens vragen om feedback. Eind 2019 is hij naar Anderz overgestapt en is dan ook een van onze partners die het verschil zou kunnen merken nu we weer vanwege de maatregelen thuiswerken, maar hij gaf aan daar weinig van te merken. Ja, soms aan achtergrondgeluiden of de telefoonverbinding, maar dat is volgens hem op andere plekken niet anders. Hij heeft zelf op dat moment zijn kinderen ook thuis, dat is dus bij hem niet anders lacht hij.

Echt een partner

Sowieso geeft hij onze communicatie skills goede punten. (Score!) Hij vertelt dat we flexibel en persoonlijk zijn en meedenken waar nodig. Echt een partner zijn in plaats van een stille kracht. Mooi om te horen vinden we zelf, want dat is ook wat we willen zijn en zeggen te zijn. Nu kunnen we daar ‘blijken te zijn’ aan toevoegen! Dat is voor hem een bewuste keuze, waar wij gelukkig aan voldoen!

Chahir:’ Ik vind het fijn dat als ik bel dat ik Heidi krijg of Ilona, maakt niet uit wie. En dat er altijd even ruimte is voor een persoonlijk praatje; hoe gaat het en dergelijke. Dus niet meteen van: Wat wil je? En dat vind ik heel leuk. Ik merk wel dat het een wat kleiner team is. Niet dat er een afdeling opneemt, dat je steeds doorverbonden wordt. En dat is de keuze die ik ook heb gemaakt, want dat wil ik niet. ‘’

Eerlijke communicatie

Dat gaf mij en de rest van het team een enorme glimlach. Het is fijn om te horen dat de USP’s die wij communiceren te hebben, ook zo ervaren worden door de partners waarmee we samenwerken. Dat is het doel als bedrijf zijnde. Eerlijke communicatie over wat partners en potentiële aanstaande partners van ons als partij kunnen verwachten.

We kregen ook deze keer weer een dik pak veren in onze derriere gestoken, wat we heel fijn vinden, maar wat ons ook drijft om nog eens extra hard te trekken aan tips of verbeterpunten.

Chahir: "Een nadeel van een kleiner team zou kunnen zijn dat je wat langer moet wachten op je antwoord. Maar ja, dat is dus ook niet aan de hand. Het is vanuit jullie echt dat meedenken en dat stapje extra, die service. Ik ben er heel allergisch voor als je ergens naartoe belt en ze zeggen vrijwel direct: ‘’nee kan niet, gewoon omdat het niet kan’’. Dan denk ik altijd: We zouden toch ook samen op zoek kunnen gaan naar een manier die wel zou kunnen werken? En dat is wat jullie doen.’’

We kunnen nog vele A4-tjes vol schrijven over Chahir en dit leuke gesprek, maar dat zullen we niet doen. Het belangrijkste is dat we een goed feedback gesprek hebben gehad en we vooruit kunnen met een aantal opmerkingen. En daar doen we het voor!

Chahir bedankt voor het leuke gesprek!

Heb je ons vorige ‘Anderz in gesprek met..’ bericht gemist? Je leest hem hier!

Backoffice uitbesteden?


We gáán voor onze klanten. Dat zie, merk en voel je. En juist dat gevoel laat zich lastig in woorden omschrijven.
Dat moet je … voelen.

Neem contact met ons op