Consultant

Hallo, ik ben Moniek

Iedere dag werk ik met plezier bij Anderz aan de loonadministratie en andere backoffice taken, zoals inschrijvingen en het opstellen van contracten. Door de jaren heen heb ik altijd veel klantcontact gehad en de loonadministratie voor verschillende sectoren gedaan. Die ervaring komt bij Anderz goed van pas. Verder vind ik het belangrijk om altijd up-to-date te blijven als het gaat om wet- en regelgeving en dit goed toe te passen in mijn werk.

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.” 

We hebben een ontzettend leuk team, werken hard maar hebben ook plezier. We gaan allemaal voor tevreden klanten, een cultuur die mij erg aanspreekt. Vanuit onze jarenlange ervaring op het gebied van payroll services, salarisadministratie en zakelijke en backoffice dienstverlening maken we het verschil voor een brede waaier aan ondernemers en organisaties. Als ik niet aan het werk ben, dan doe ik zoveel mogelijk leuke dingen met mijn man en twee zoontjes. We zijn echte Bourgondiërs, dus de Kamado staat elk weekend aan. Ook in de winter.

Neem gerust contact met mij op:

Backoffice uitbesteden?


We gáán voor onze klanten. Dat zie, merk en voel je. En juist dat gevoel laat zich lastig in woorden omschrijven.
Dat moet je … voelen.

Neem contact met ons op

Nieuwsbrief


Op zoek naar de meest actuele informatie, recent nieuws en inspiratie over de flexbranche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Met exclusieve interviews en waardevolle tips. Daarmee werken we samen met jou aan een stevige arbeidsmarkt.

Schrijf je vandaag nog in