Consultant

Hallo, ik ben Mariska

Als consultant doe ik de salarisadministratie en verschillende taken in de backoffice, zoals opstellen van contracten, inschrijven van nieuwe medewerkers, verdiepen in verschillende CAO’s. Ik heb ruime ervaring met zaken als personeel aannemen en aansturen en het bijhouden van de hele administratie, maar dan vanuit de rol van event manager. Een heel andere functie, maar met raakvlakken. Schakelen, met je team een stapje bijzetten als het druk is, geen dag hetzelfde: die dynamiek past bij mij!

"Geloof dat je het kan en je bent op de helft."

Bij Anderz geniet ik ook erg van de leuke sfeer met collega’s en het persoonlijke contact met onze klanten. Een uitdaging in mijn werk ga ik absoluut niet uit de weg. Geloof dat je het kan en je bent op de helft - dat motto motiveert me. Als we overal een oplossing voor hebben gevonden en iedereen (weer) blij en tevreden is, ga ik met een voldaan gevoel naar huis. In mijn vrije tijd maak ik graag verre reizen met mijn vriend, genieten we van lekkere etentjes of bezoeken we familie en vrienden in het Noorden.

Neem gerust contact met mij op:

Backoffice uitbesteden?


We gáán voor onze klanten. Dat zie, merk en voel je. En juist dat gevoel laat zich lastig in woorden omschrijven.
Dat moet je … voelen.

Neem contact met ons op

Nieuwsbrief


Op zoek naar de meest actuele informatie, recent nieuws en inspiratie over de flexbranche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Met exclusieve interviews en waardevolle tips. Daarmee werken we samen met jou aan een stevige arbeidsmarkt.

Schrijf je vandaag nog in