Het antwoord hierop is natuurlijk voor iedereen verschillend. Al gokken we dat een meerderheid toch zal zeggen dat een persoonlijke connectie de samenwerking verbetert. En dat het jou als klant een fijner, positiever, maar ook geruster gevoel geeft. Waarom? Omdat de persoon die contact heeft met jouw klanten en uitzendkrachten weet wie jij bent en wat jouw wensen en behoeften zijn. Zo zal er ook minder snel op ongewenste wijze richting klanten en krachten gecommuniceerd worden.
Daarnaast is omgaan met geld een belangrijk aspect. Je geeft je portemonnee toch ook niet zomaar aan een vreemde? Waarom zou je dan je loonadministratie wel zomaar aan een onbekende overlaten? Persoonlijk denken we dat we deze dingen makkelijker loslaten en hier niet meer op deze manier over nadenken: omdat we er zelf geen tijd voor hebben, onze kennis niet toereikend is, of omdat we er zelf gewoonweg geen zin in hebben.
Maar nemen we daar genoegen mee? Wat ons betreft is het antwoord hierop ‘nee’. Backoffice volgt niet als een trein altijd dezelfde route op hetzelfde spoor. Maar het doen van de loonadministratie betreft mensen. Het gaat om partneren, niet om éénrichtingsverkeer; het samen vormen van een geoliede machine. Ons advies is dan ook om eens uit te proberen wat voor verschil het maakt als jij en je backofficepartij partners zijn in plaats van vreemden. Laat je me weten wat jouw bevindingen zijn?
Mocht je het nu eens zijn met mijn bovenstaande hersenspinsels? En ben je benieuwd naar of wij bij Anderz een persoonlijke band hebben met onze klanten, luisteren naar hun wensen en maatwerk kunnen leveren op basis hiervan? Kom dan gerust eens een keer langs op ons heerlijke kantoor tussen de weilanden in Otterlo. Dan bespreken we samen rustig eens die van jou. Klik hier om een afspraak te maken. Tot dan!