Backoffice dienstverlening voor werkgevers

Backoffice dienstverlening voor werkgevers

Met onze backofficedienst hou je als werkgever ruimte over om je te focussen op je core business. Jij richt je op de groei van je bedrijf, het ondernemerschap en het welzijn van je medewerkers. Wij doen de rest.

Dat betekent dat we het juridisch werkgeverschap inclusief de werkgeversrisico’s en de salarisadministratie van je overnemen. Vervolgens factureren wij het afgesproken tarief, betaal jij alleen over de gewerkte uren en ontvangen je medewerker het loon.

Verlonen

Nadat je zelf de medewerkers selecteert, plaats je ze bij ons op de payroll. Jij stuurt dus zelf medewerkers aan, alle overige werkgeverstaken en risico’s dragen wij. Daardoor heb je geen omkijken meer naar de personeels- en salarisadministratie. Nieuwe medewerkers kun je 5,5 jaar flexibel inzetten.

Juridisch werkgeverschap

We beheren alle contracten en zorgen voor een overzicht in een veilige online omgeving. Als juridisch werkgever stellen we deze op conform de actuele wet- en regelgeving, we doen aanpassingen en controleren verlengingen op tijd.

Personeels- en salarisadministratie

Wij nemen de volledige personeels- en salarisadministratie van je over. Medewerkers zijn bij ons in dienst en achter de schermen regelen we alles voor je. Van de personeelsadministratie tot contracten en een tijdige en juiste uitbetaling van het salaris. Daarbij nemen we ook zorgen en risico’s rondom ziekte, arbeidsongeschiktheid of ontslag over.

Kosten van uitbesteden backoffice

De kosten van payroll is de zogenoemde ‘omrekenfactor’. Zelf maak je afspraken met de medewerker over het salaris, die natuurlijk wel conform de cao of beloningsregeling moet zijn. Over dit brutoloon wordt de omrekenfactor berekent. De hoogte van de factor spreken we vooraf met je af. In het tarief zitten de standaardkosten die je voor je vaste medewerkers ook hebt, zoals het loon, premies, belastingen, reserveringen voor ziekteverzuim en arbeidsongeschiktheid.

Ondernemers laten ondernemen

Anderz gaat voor impactvolle samenwerkingen. We doen meer dan alleen het verlonen van medewerkers. We laten ondernemers ondernemen en zorgen voor de vrijheid en ruimte om ideeën te realiseren. Zie ons als het verlengstuk van jouw organisatie op het gebied van personeelszaken. Doe waar je écht goed in bent, wij doen de rest.

Ook als het gaat om recruitment. Wij zetten ons namelijk maximaal in voor een stevige arbeidsmarkt. Dat doen we door vraag en aanbod bij elkaar te brengen op Anderz Jobs. Op dit vacatureplatform, exclusief voor klanten, verbinden we echte vakmensen aan echte banen. Naast het plaatsen en uitzetten van vacatures ondersteunen we ook met online campagnes en een uitstekende recruitmentstrategie.

Daarom kies je voor Anderz

Onze professionals hebben jarenlange ervaring in de payroll en flex- en uitzendbranche. Onze klanten zijn onze partners. We ondersteunen maximaal en maken graag hun werk zo makkelijk mogelijk. We zijn een vrouwenorganisatie; we hebben een ijzersterke combinatie van inhoud en softskills. Succes met onze klanten vieren we, we zijn toegankelijk en persoonlijk contact staat altijd voorop.

  • Uitbetalen salarissen
  • Premies en loonbelastingen afdragen
  • Loonkosten voorfinancieren
  • Loonstroken, jaaropgaven en loonaangiften
  • Ziek- en betermeldingen verwerken
  • Doorbetalen bij ziekte
  • Bijhouden digitaal dossier
  • Bijhouden van actuele ontwikkelingen rond cao’s en salariëring

Kies de juiste backoffice voor jouw bedrijf


Backoffice uitbesteden?


We gáán voor onze klanten. Dat zie, merk en voel je. En juist dat gevoel laat zich lastig in woorden omschrijven.
Dat moet je … voelen.

Neem contact met ons op

Nieuwsbrief


Op zoek naar de meest actuele informatie, recent nieuws en inspiratie over de flexbranche? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Met exclusieve interviews en waardevolle tips. Daarmee werken we samen met jou aan een stevige arbeidsmarkt.

Schrijf je vandaag nog in