Ik ben pas 31 en zie mezelf absoluut niet als een digibeet. Toch heb ik altijd ruzie met die robots! Op de één of andere manier krijg ik het voor elkaar om altijd te eindigen met de melding dat ik geen medewerker te spreken krijg (de reden waarom varieert.) Meeeeega irritant! (Want ik probeer niet zonder reden een medewerker te spreken te krijgen.)
Wat veel mensen niet weten en wellicht ook niet van mij verwachten is dat ik tot mijn 24ste/25ste enorme ‘belangst' had. Van telefonisch een afspraak moeten maken bij mijn huisarts kreeg ik het al spaans benauwd. Dit veranderde gelukkig toen ik in de verkoop ging werken en snel over mijn angst heen raakte.
Tegenwoordig kan ik me dus ook niet meer voorstellen dat je niet je telefoon pakt om iemand te bellen met een vraag. En sinds ik bij Anderz werk, merk ik hoe fijn het is als je telefonisch met elkaar kunt sparren, toelichting kunt geven of dingen nachecken bij elkaar. Ook zorgt het ervoor dat je je klanten beter leert kennen en een sterkere band opbouwt op het moment dat je elkaar regelmatig telefonisch spreekt in plaats van per e-mail of chat.
Het is voor mij een raadsel waarom er dan tegenwoordig ook zo ontzettend veel bedrijven zijn die je tegenwoordig niet meer telefonisch te woord staan. Ik denk dat velen van jullie het met me eens zullen zijn als ik stel dat die optie aanwezig moet zijn als (dienstverlenend)bedrijf.
Ik kan in ieder geval met zekerheid zeggen dat het regelmatig de telefoon pakken er in het geval van Anderz voor zorgt dat we adequaat kunnen reageren en/of ondersteunen en hierdoor de kwaliteit kunnen leveren die onze partners van ons mogen verwachten.
Dus op de vraag: ‘mij wel of niet bellen’? Is mijn antwoord: mij wel bellen. Weg met al die robots, chats en (een deel van de) mails, en pak lekker ouderwets die telefoon. Is ook nog eens veel gezelliger!
Zelf ervaren wat Anderz voor jou kan betekenen? Bel ons dan via 0318 83 02 00 om je wensen met een van onze consultants te bespreken.
We bellen! :-)